Produkty Apple nie należą do najtańszych. Jednak jakość ich wykonania i prostota użytkowania zdecydowanie warte są wydanych pieniędzy. Niewiele osób zmieniających telefon na iPhone chce wymienić go po paru latach na inną markę. Wśród zalet posiadania produktów z jabłuszkiem jest też ich najwyższej jakości serwis.
Serwis gwarancyjny
Gdy kupujemy nowe urządzenie Apple, jest ono na gwarancji. Poza uszkodzeniami mechanicznymi, spowodowanymi przez nasze gapiostwo, serwis Apple podejmuje się naprawy w zasadzie wszystkiego. Posprzedażowa obsługa klienta jest niezwykle ważna dla tej marki, dlatego mało kiedy obsługa zadaje zbędne pytania, tylko po prostu skupia się na sprzęcie. Wiele osób przekonało się o tym jak działa serwis gwarancyjny Apple na własnej skórze. Iphone, który zawiesił się na amen po wpięciu do ładowarki jest po prostu wymieniany na nowy, jeśli serwis nie będzie w stanie go uruchomić. Powodem do reklamacji może być nawet jeden martwy piksel w matrycy nowego MacBooka. Apple wychodzi z założenia, że klienci płacący za najwyższej jakości sprzęt, powinni otrzymywać również najwyższej gwarancji serwis.
Serwis pogwarancyjny
Mitem jest to, że urządzeń Apple nie da się naprawić nigdzie indziej, tylko w autoryzowanym serwisie firmy. Gdy na nasze urządzenie skończy się gwarancja, w razie awarii zawsze możemy poszukać zwykłego serwisu Apple w okolicy, lub… serwisu online. Wystarczy, że opiszemy awarię, wyślemy nasz telefon kurierem do takiego serwisu, a po wycenie i ewentualnej naprawie serwis odeśle nam go pod wskazany adres. Naprawa telefonów iPhone to oczywiście nie tylko kwestie związane z błędami systemu, ale też pęknięte szybki i nagrzewające się lub szybko rozładowujące się baterie. Najlepsze serwisy są w stanie poradzić sobie ze większością usterek, a koszty napraw są często o wiele niższe, niż w oryginalnym serwisie. Punkty tego typu naprawią nie tylko nasz smartfon, ale także iPada czy MacBooka. W przypadku ratowania urządzeń, które nie są już na gwarancji są wiec najlepszym wyborem.